Resultats de la cerca
Es mostren 4 resultats
Venda de Pans i Company i Fresc Co
El grup Agrolimen, propietat de la família Carulla, emet un comunicat en el qual fa pública la venda del 100% del grup Eat Out a l’empresa portuguesa Ibersol, que explota franquícies de cadenes de menjar ràpid com Burger King, Pizza Hut o KFC Eat Out, que gestiona 324 restaurants directament o a través de franquícies, inclou les conegudes cadenes Pans i Company i Fresc Co
Fusió de Viacom i CBS
Sumner Redstone, president del grup nord-americà Viacom, propietari de la productora de cinema Paramount, de les cadenes de televisió per cable MTV i Nickelodeon i de la cadena de distribuïdors de vídeos Blockbuster, anuncia la fusió, en forma de compra, de la cadena de ràdio i televisió CBS per 37000 milions de dòlars Amb aquesta operació, Viacom esdevé la segona empresa més gran del sector després de Time-Warner El president de la CBS, Mel Karmazin 55 anys, serà el segon en l’escalafó de Viacom com a futur relleu de Redstone, que té 76 anys
Nova edició del festival de Woodstock
La localitat de Rome Nova York acull un macrofestival de música per a commemorar el 30è aniversari del festival de Woodstock, que ja va ser objecte d’una primera repetició el 1994 El festival aplega 225000 persones, a les quals cal afegir-hi les que el segueixen a través de les cadenes de televisió de pagament i per Internet La nit de diumenge, a les acaballes del festival, les protestes de part dels assistents contra els preus massa alts desencadenen un seguit de saqueigs, incendis i actes vandàlics que converteixen l’evocació del moviment hippy en un camp de batalla
Fusió de Pryca i Continente
Dues de les principals cadenes de distribució franceses, Carrefour i Promodès, anuncien la seva fusió, que dóna lloc al segon grup més gran del món després del nord-americà Wal-Mart, que al final del 1998 va obrir a Alemanya el seu primer establiment a Europa Carrefour Espanya, resultat de la fusió de les seves filials espanyoles, serà la primera del sector a l’Estat, amb el 22% de la quota de mercat que sumen les seves filials Continente, Pryca i Día, entre d’altres, i tindrà 13 grans superfícies comercials a Catalunya i 9 al País Valencià