Resultats de la cerca
Es mostren 1533 resultats
barrera alveolocapil·lar
Anatomia animal
Conjunt molt fi d’estructures superposades que, durant el procés de respiració, permet l’intercanvi gasós entre l’aire alveolar i la sang dels capil·lars del pulmó sense que la sang o algun dels seus components passi als alvèols.
músculs isquiotibials
Anatomia animal
Grup muscular situat a la part posterior de la cuixa, estès entre la pelvis i el genoll.
Format per diversos músculs semimembranós, semitendinós i bíceps femoral té gran importància en el sistema muscular perquè actua com a extensor dels malucs i flexors del genoll Són essencials per a córrer, saltar i flectir el tronc Per la força que desenvolupen, són músculs propensos a patir lesions, les més habituals de les quals són el trencament del bíceps femoral, les distensions i la contractura muscular
periople
Anatomia animal
Banda còrnia blanquinosa al voltant dels casc dels èquids.
tord | torda

Cavall tord
Farbenfreude (CC BY-SA 3.0)
Anatomia animal
Mastologia
Dit del cavall de pelatge barrejat de blanc i negre.
romer | romera
Anatomia animal
Mastologia
Dit del cavall de pelatge de color barrejat de blanc i roig.
peixard | peixarda
Anatomia animal
Mastologia
Dit del cavall de pelatge de color blanc i roig.
palomino
Anatomia animal
Mastologia
Dit del cavall que té el pelatge de color lleonat o crema amb les extremitats, la crina i la cua blanques.
nervi patètic
Anatomia animal
Nervi del crani que té origen en el cervell mitjà i innerva el múscul oblic superior de l’ull.
Fossa Magna
Fossa tectònica
Gran enfonsament transversal de l’illa de Honshū, limitat a l’W per una gran falla en direcció S-N que interromp l’arc muntanyós del Japó.
Recoberta per volcans recents, entre els quals el Fuji-san, hi resten petites conques tectòniques, com les de Nagano, Ueda, Kōfu, Matsumoto i Suwa
Paginació
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- Pàgina següent
- Última pàgina