Resultats de la cerca
Es mostren 79 resultats
Pasterze
Glacera
Glacera del Grossglockner, a Àustria.
Bé que en recessió des del 1856, és encara, amb 9 km de llarg i 1,60 km d’ample, la més gran del país
esquí-arc
Esports de tir
Pràctica del tir amb arc que combina aquest esport i l’esquí de fons, consistent a disparar contra dianes fixes en diverses parades al llarg d’un recorregut d’esquí.
Mer de Glace

Vista de la Mer de Glace
chamonix.net
Glacera
Glacera del massís del Mont Blanc, als Alps.
Té una longitud de 14 km i una alçada de base de 1150 m Descendeix cap a la vall de l’Arve, al NE de Chamonix
Aletsch
Glacera
Glacera d’Europa central als Alps Bernesos, Suïssa, considerada la més gran d’Europa (22 km long, 171 km 2
).
És alimentada pels circs dels Finsteraarhorn 4 274 m, de la Jungfrau 4 158 m i de l’Aletschhorn 4 195 m, les llengües dels quals s’uneixen a Concordia Platz La llengua resultant 2 km d’ample i 16 km de llarg davalla fins a l’Aletschwald, que és parc nacional L’Aletsch alimenta el Roine a través del seu afluent Massa Al seu peu hi ha els centres d’esports de Belalp i de Riederalp
dactilera
Esports de tir
En el tir amb arc, peça de material flexible que s’acobla als dits de la mà que tiba la corda i els protegeix del seu frec en el moment de disparar.
fletxa

Arquer amb l’arc i la fletxa
CCO
Esports de tir
En el tir amb arc, projectil que hom dispara.
Consisteix en una asta de fusta de bambú o de metall lleuger, punxeguda per un cap i proveïda, en l’altre, de tres plomes que exerceixen una acció equilibradora Les fletxes llargues i primes són usades per al tir de distància, i les curtes i pesants, per al de precisió
Paginació
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- Pàgina següent
- Última pàgina