Resultats de la cerca
Es mostren 56 resultats
el Puig
Poblat prehistòric
Poblat ibèric del terme d’Alcoi (Alcoià), excavat parcialment per V.Pascual i M.Tarradell (els materials són al Museu Camil Visedo d’Alcoi).
Fou edificat sobre un poblat del bronze valencià i tingué vida durant els s V-IV aC Conserva en bon estat una part del recinte emmurallat
Gran Barrera de Queensland
Austràlia La barrera de corall a Brisbane
© Fototeca.cat
Escull
Sistema d’esculls, considerat el més gran del món, situat davant la costa NE d’Austràlia i que s’estén en una longitud de 2 000 km, des de prop de la desembocadura del riu Fly, al golf de Papua, fins al cap Sandy.
Més que una barrera continuada, és una sèrie lineal de molts esculls, de mida variable i separats per estrets, anomenada “barrera exterior”, i una segona sèrie de molt nombrosos, situats entre la primera i la línia de la costa Hom en distingeix dos tipus principals els esculls lineals, o ribbon reefs , i els esculls de plataforma
Pocklington Reef
Escull
Esculls de la província de Milne Bay (Papua Nova Guinea), a la mar de les Salomó.
Tawal Reef
Escull
Esculls de la província de Milne Bay (Papua Nova Guinea), a l’arxipèlag de Louisiade.
Long Reef
Escull
Esculls de la província de Milne Bay (Papua Nova Guinea), a l’arxipèlag de Louisiade.
Paginació
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- Pàgina següent
- Última pàgina