Resultats de la cerca
Es mostren 18 resultats
riu Corubal
Riu
Riu africà, que neix al massís de Fouta Djalon, a Guinea, i conflueix amb el riu Geba a la seva desembocadura a l’Atlàntic, formant un gran estuari dins territori de Guinea-Bissau.
Kissen
Riu
Riu africà, que neix a Guinea i aflueix al riu Corubal dins territori de Guinea-Bissau.
Reserva de la Biosfera Intercontinental de la Mediterrània
Espai natural
Reserva de la biosfera declarada per la UNESCO el 2006, amb l’objectiu de promoure un desenvolupament sostenible en una àrea biogeogràficament mediterrània situada al sud d’Andalusia i al nord del Marroc.
Comprèn una superfície aproximada d’un milió d’hectàrees entre les dues ribes, la majoria en zona marina, un territori repartit entre les províncies marroquines de Tetuan, Chefchaouen, Tànger i Larraix, i les de l’Estat espanyol de Màlaga i Cadis, a les serres de las Nieves i Grazalema Del patrimoni natural, destaquen la diversitat de la vegetació mediterrània, amb una importància especial de les suredes, els alzinars i les rouredes, les comunitats de dunes i maresmes, i el valor de conservació de l’espècie d’avet Abies pinsapo , endèmica de la zona
Senegàmbia
Geografia física
Regió de l’Àfrica occidental, formada per la conca hidrogràfica dels rius Senegal i Gambie, corresponent als actuals estats del Senegal, de Gàmbia i, en part, de Mali i de Guinea.
illa de Bolama
Illa
Illa de Guinea-Bissau, situada a l’arxipèlag de Bijagós.
La ciutat principal, Bolama, fou capital de la Guinea Portuguesa del 1870 al 1942
Bissau
Ciutat
Capital de Guinea-Bissau.
Situada a la vora nord de l’estuari del riu Geba, és un port comercial que exporta fustes dures, cacauets, arròs i cocos Té aeroport internacional Fundada pels portuguesos, al segle XVI esdevingué un petit port comercial, i al XVII un important centre de tràfic d’esclaus Del 1941 al 1973 fou la capital de la Guinea Portuguesa i a partir d’aquest any capital de Guinea-Bissau