Resultats de la cerca
Es mostren 87 resultats
rebutjar
Futbol
Altres esports de pilota o bola
En el futbol i altres esports de pilota, allunyar (la pilota o la bola) al més possible de la zona pròxima a la porteria, per neutralitzar l’acció ofensiva de l’equip atacant.
rebutjar
No acceptar (una cosa) perquè hom la considera de mala qualitat, indigna d’ésser acceptada; repudiar.
repudiar
Rebutjar (una persona amb la qual hom té un lligam social o afectiu).
objectar
Oposar (una cosa) a una afirmació per combatre-la, a una proposició per rebutjar-la.
objecció
Allò que hom oposa a una afirmació per combatre-la, a una proposició per rebutjar-la.
Hug I de Pallars
Història
Comte de Pallars Sobirà (1297-1328) per casament amb Sibil·la, filla i hereva del comte Arnau Roger I, i baró de Mataplana.
Era fill de Ramon d’Urtx-Mataplana, baró de Mataplana, i d’Esclarmunda de Conat Regí el comtat al costat de la seva muller Hagué de rebutjar repetides incursions dels Comenge
intel·ligència de comunicacions
Electrònica i informàtica
En la intel·ligència de senyals, utilització de tota classe de comunicacions conegudes, com el telèfon, la ràdio, internet, etc., per tal d’obtenir informació.
Aquesta adquisició d’informació es realitza a través de la intercepció de les comunicacions estrangeres, sense rebutjar la informació obtinguda pels mitjans convencionals, televisió o ràdio Forma part de la intelligència de senyals i és un procés desenvolupat especialment en moments de conflicte
lepiota

lepiotaLepiota brunneoincarnata
zaca (CC BY-SA 3.0)
Micologia
Gènere de bolets de la família de les agaricàcies, sapròfits nitròfils que viuen sobre el terra, preferint els sòls calcaris rics i els boscos d’arbres de fulla ampla, de mida petita, i típicament tenen un anell a la tija.
Aquest grup inclou algunes espècies que poden resultar mortals Lepiota brunneoincarnata , Lepiota helveola Pel seu aspecte es podrien confondre amb els apagallums Macrolepiota procera , però aquests són molt més grossos És recomanable rebutjar totes les lepiotes de talla petita a fi d’evitar confusions amb les tòxiques
Abāqā
Història
Segon kan mogol de Pèrsia (1265-82), fill i successor de Hūlāgū.
Es casà amb una filla de l’emperador Miquel VIII Paleòleg Intentà de relacionar-se amb Occident tingué tractes amb el rei català Jaume I El 1270 aconseguí de rebutjar la invasió dels mogols de Transoxiana, però fracassà davant els mamelucs, que el derrotaren el 1277 i el 1281
Paginació
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- Pàgina següent
- Última pàgina