Resultats de la cerca
Es mostren 4568 resultats
molí de Sant Andreu
Molí
Molí i petit territori del municipi de Xàtiva (Costera), enclavat en el de Vallès de la Costera, a la plana regada de l’esquerra del riu Cànyoles.
Puigbacó
Masia
Molí
Masia i molí del municipi de Torelló (Osona), a l’extrem septentrional del terme, prop del riu Ges.
És esmentada ja al s XII i en procedeix el llinatge Puigbacó, emparentat amb la petita noblesa rural, testimoniat des del 1230 Una branca foren ciutadans de Vic al s XIV
cova Remígia
Pintura
Prehistòria
Balma amb pintures rupestres de l’estil dit ‘‘llevantí’’ o dels pintors de les serres, al terme d’Ares del Maestrat (Alt Maestrat), que forma part del conjunt de pintures del barranc de la Gasulla.
L’escena principal representa un grup d’arquers
taca cribosa
Anatomia animal
Àrea de la paret del vestíbul perforada per al pas dels filaments del nervi auditiu.
xarxa
Anatomia animal
Teixit que forma una retícula de malles quadrades o rombals.
tenda
Anatomia animal
Nom donat a algunes membranes que, a manera de teulada, cobreixen alguns òrgans.
tela
Anatomia animal
Formació anatòmica semblant a una peça de tela, com és ara la prolongació de la piamàter en una cavitat cerebral, o diverses membranes.
tel de la llengua
Anatomia animal
Membrana estreta i prima vertical que uneix la part inferior mitjana de la llengua amb la part inferior de la boca.
Paginació
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- Pàgina següent
- Última pàgina