Resultats de la cerca
Es mostren 2373 resultats
Porsangerfjord
Fiord
El fiord més gran de Noruega, a l’E del cap Nord.
Amb una amplada de 10 a 20 km, es fica 123 km terra endins
Foyle
Fiord
Fiord de la costa septentrional d’Irlanda del Nord en el qual desemboca el riu del mateix nom; té uns 29 km de llargada per 15 d’amplada; hi ha l’illa de Shell.
Al vèrtex interior del fiord hi ha la ciutat de Derry
rebutjar
Futbol
Altres esports de pilota o bola
En el futbol i altres esports de pilota, allunyar (la pilota o la bola) al més possible de la zona pròxima a la porteria, per neutralitzar l’acció ofensiva de l’equip atacant.
rebuf
Ciclisme
Esports de motor
En ciclisme i en els esports de motor, buit aerodinàmic generat darrere seu per un vehicle en moviment, que pot ésser aprofitat pel vehicle que el segueix per a reduir la despesa energètica i augmentar la velocitat.
trialera

Trialera
© Honda
Ciclisme
Esports de motor
En els esports de motor i en ciclisme, tram d’un circuit marcat sobre un terreny accidentat que presenta moltes dificultats per a superar-lo.
En motociclisme, les trialeres són pròpies dels circuits d’enduro en ciclisme, dels circuits de bicicleta tot terreny, i en automobilisme, dels circuits de trial de 4×4
rondo
Futbol
En el futbol, exercici d’entrenament en què un grup de jugadors disposats en rotllana es van passant la pilota al primer toc, intentant que no la intercepti un altre jugador que és dins la rotllana.
rabona
Futbol
En el futbol, xut en què el jugador colpeja la pilota amb el peu per darrere de la cama de suport.
passada de la mort
Futbol
En el futbol, passada, generalment cap enrere, dirigida a un jugador que està en bones condicions de rematar.
lliure
Futbol
En futbol, defensa que no marca cap contrari concret i que actua preferentment darrere la línia defensiva.
Paginació
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- Pàgina següent
- Última pàgina