Resultats de la cerca
Es mostren 2933 resultats
vinya

Camps de vinyes a Califòrnia
© Fototeca.cat-Corel
punt
Escultura
Cadascuna de les marques que hom fa sobre les parts que més sobresurten en una escultura que hom vol copiar.
talla

Detall del Crist de Salardú, talla romànica del segle XIII
© Xevi Varela
chardonnay
Agronomia
Viticultura
Varietat de vinya originària de la Borgonya que dóna un raïm blanc aromàtic de grans petits.
rebutjar
Futbol
Altres esports de pilota o bola
En el futbol i altres esports de pilota, allunyar (la pilota o la bola) al més possible de la zona pròxima a la porteria, per neutralitzar l’acció ofensiva de l’equip atacant.
merlot

Raïm merlot
© C.I.C - Moià
Viticultura
Raïm de vinya merlot, emprat en l’elaboració de vins fins, de color robí molt intens i de graduació mitjana.
merlot
Viticultura
Varietat de vinya negra originària de Bordeus que produeix un raïm de gra menut i pell gruixuda.
stabile
Escultura
Escultura abstracta característica de l’art cinètic, constituïda per diverses peces o figures simples, generalment metàl·liques i planes, que transmet sensació de moviment però que és estàtica.
La forma stabile s’associa fonamentalment a l’artista nord-americà Alexander Calder , creador d’aquest tipus d’escultura a la dècada dels anys trenta del segle XX El terme és d’origen anglès, encunyat per l’escultor Hans Arp i creat, probablement, per acronímia a partir de l’adjectiu stable i el substantiu mobile
Paginació
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- Pàgina següent
- Última pàgina