Resultats de la cerca
Es mostren 1947 resultats
Gallocanta
Llacuna
Llacuna endorreica de la serralada Ibèrica, a l’Aragó, estesa de SE a NW sobre una depressió miocènica, a 990 m d’altitud.
Rep aigües subterrànies i superficials de rius secundaris provinents de la serra de Peñas Altas La llargària màxima és de 7 km, i l’amplada de 2,6 km la profunditat no és superior a 1,50 m L’aigua té un índex elevat de salinitat i conté clorurs, sulfats i carbonats alcalins
rebutjar
Futbol
Altres esports de pilota o bola
En el futbol i altres esports de pilota, allunyar (la pilota o la bola) al més possible de la zona pròxima a la porteria, per neutralitzar l’acció ofensiva de l’equip atacant.
rondo
Futbol
En el futbol, exercici d’entrenament en què un grup de jugadors disposats en rotllana es van passant la pilota al primer toc, intentant que no la intercepti un altre jugador que és dins la rotllana.
rabona
Futbol
En el futbol, xut en què el jugador colpeja la pilota amb el peu per darrere de la cama de suport.
passada de la mort
Futbol
En el futbol, passada, generalment cap enrere, dirigida a un jugador que està en bones condicions de rematar.
lliure
Futbol
En futbol, defensa que no marca cap contrari concret i que actua preferentment darrere la línia defensiva.
hooligan
Esport general
Futbol
Fanàtic d’un equip esportiu britànic, especialment de futbol, d’actitud violenta i asocial, que es lliura a actes de vandalisme en els espais públics, generalment en grup.
Guàrdia de Noguera

Vista del nucli de Guàrdia de Noguera (Castell de Mur)
© C.I.C. - Moià
Vila
Vila i cap municipal de Castell de Mur, al Pallars Jussà.
Ocupa una posició defensiva al camí de Terradets, prop de les restes de l’antic castell de la Guàrdia , esmentat ja el 1051, que fou patrimoni dels comtes de Pallars, i després de la corona L’església parroquial és dedicada a l’Esperit Sant Fins el 1972, que s’annexà al de Mur, fou municipi independent
Paginació
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- Pàgina següent
- Última pàgina