Resultats de la cerca
Es mostren 59 resultats
l’Avedoga d’Adons
Muntanya
Tossal de la serra de Sant Gervàs (1 839 m alt.), a 8 km al sud d’Adons (Alta Ribagorça), que forma un gran espadat per la banda de llevant.
És termenal dels municipis del Pont de Suert i l’antic terme d’Espluga de Serra Tremp
coll d’Ares
Collada
Depressió de la serra de Montsec d’Ares (1 497 m alt.) per on passa l’antic camí i la carretera de Balaguer a l’Alta Ribagorça.
És termenal dels municipis d’Àger Noguera i Sant Esteve de la Sarga Pallars Jussà Al vessant meridional, prop del coll dins el terme d’Àger, hi havia, els s XII i XIII, un hospital a càrrec de religiosos hospitalers dit hospital d’Ares o de Sant Joan de Jerusalem
pla del Mont
Muntanya
Contrafort (1 569 m) N de la serra de Sant Gervàs, entre les valls de Llevata (Alta Ribagorça) i de Bellera (Pallars Jussà).
pas de Llevata
Collada
Pas dels municipis de Sarroca de Bellera (Pallars Jussà) i la Vall de Boí (Alta Ribagorça).
port d’Erta
Collada
Port de muntanya dels municipis de Sarroca de Bellera (Pallars Jussà) i la Vall de Boí (Alta Ribagorça).
collada de Calbo
Collada
Collada dels municipis del Pont de Suert i Vilaller (Alta Ribagorça).
Paginació
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- Pàgina següent
- Última pàgina