Resultats de la cerca
Es mostren 4 resultats
roca Maura
Ruïnes de la torre Moratxa, al puig de Rocamaura
© Fototeca.cat
Muntanya
Contrafort (225 m alt.) del massís de Montgrí, prop de la costa, que domina el poble de l’Estartit dins el municipi de Torroella de Montgrí (Baix Empordà) per ponent.
Des del 1078 fins al s XII apareix esmentat el castell de Rocamaura o Roca Maura dins les possessions dels comtes d’Empúries, però no hi ha restes d’aquesta fortificació
muntanya de la Pedrera
Muntanya
Elevació muntanyosa (249 m) del Camp de Morvedre, dins el terme de Sagunt, al N de la ciutat, entre les muntanyes de Ponera i Romeu.
la Creu de Quart
Muntanya
Contrafort (346 m) meridional de la serra d’Espadà, al Camp de Morvedre, termenal dels municipis de Sagunt, Benifairó de les Valls i Quart de les Valls.
Juntament amb les muntanyes del Codoval i de Romeu constitueix el límit entre la vall de Segó i les Baronies, a la vall del Palància
muntanya de Ponera
Muntanya
Elevació muntanyosa (251 m) del municipi de Sagunt (Camp de Morvedre), a l’esquerra del Palància, al límit amb el terme de Petrés.