Resultats de la cerca
Es mostren 13 resultats
roc de Sant Salvador
Muntanya
Contrafort (1235 m alt) occidental del roc de Frausa, que domina la vall de Montdony, en el municipi d’Arles (Vallespir), dins l’antic terme de Montalbà de l’Església.
pic de la Pelada
Muntanya
Contrafort (2 370 m) sud del massís de Madres, termenal dels municipis de Censà i d’Oleta (Conflent).
pic de Peiraforca
Muntanya
Contrafort nord (2 647 m) del puig de Campcardós, dins el terme de Porta (Alta Cerdanya).
pic de la Palma
Muntanya
Contrafort (2 474 m alt) oriental del puig Peric, dins el massís del Carlit, que separa les valls de Lladura i de Balcera, termenal dels municipis de Formiguera i dels Angles, al Capcir (Alta Cerdanya).
pic de Portapàs
Muntanya
Contrafort (1 798 m) oriental del massís de Madres, termenal dels municipis de Mosset, Orbanyà i Noedes (Conflent).
pic de Fontfreda
Muntanya
Contrafort septentrional (1 061 m) del roc de Frausa, termenal dels municipis de Ceret i de Morellàs i les Illes (Vallespir).
Kilimanjaro
El Kilimanjaro, amb el cim nevat del Kibo de 5916 m, el pic més alt de l’Àfrica
© Corel Professional Photos
Muntanya
Muntanya de Tanzània, situada a la regió fronterera amb Kenya, constituïda per un gran volcà apagat amb un cràter de 2 km de diàmetre, d’on sobresurten la punta rocallosa del Mawensi (5 355 m) i el cim nevat del Kibo (5 916 m), que és el pic més alt d’Àfrica.
Altres cims superen els 5 000 m, i en davallen glaceres vers l’W A la base hi ha àrees conreades fins a 1 600 m, a la zona intermèdia bosc fins a 3 000 m i, més amunt, pasturatges El primer a escalar-lo fou HMeyer, l’any 1889
roc de la Mort de l’Escolà
Muntanya
Contrafort (2 463 m) est de roca Colom, termenal dels municipis de Mentet i de Pi (Conflent) i de Prats de Molló i la Presta (Vallespir).
pic de Mollet
Muntanya
Contrafort (2 202 m) S del Carlit, termenal dels municipis d’Enveig i de Dorres (Alta Cerdanya).
pic de l’Ós
Muntanya
Contrafort oest (2 349 m) del massís de Madres, termenal dels municipis de Ral (Capcir), i de Censà (Conflent), a les Garrotxes de Conflent.