Resultats de la cerca
Es mostren 1658 resultats
premsa
Periodisme
Conjunt de publicacions impreses, de caràcter informatiu, especialment els diaris i altres periòdics.
La premsa és la més genuïna expressió de la necessitat social d’informació que satisfà com a missió pròpia el periodisme Els corrents liberals del segle XVIII i, sobretot, del XIX, amb la creixent aspiració a la llibertat de pensament i d’expressió, originaren la premsa diària de masses, preocupada primordialment per la informació sobre els problemes politicosocials i per l’orientació de l’opinió pública El primer diari del món sembla que fou l’anglès Daily Courant , aparegut l’11 de març de 1702 El primer de…
carrusel
Periodisme
Modalitat de programa radiofònic que es caracteritza per una llarga durada i perquè es dedica al seguiment de resultats esportius, especialment els relatius als dels partits que conformen les jornades de les lligues de futbol de primera i segona divisió.
portada
Disseny i arts gràfiques
Periodisme
Primera plana d’un diari o d’una revista.
davantal
Periodisme
En un periòdic, text situat sota els titulars grans de la primera plana.
sac de cops
Boxa
Sac ple de sorra o altres materials de farciment, suspès del sostre, amb què els boxadors s’entrenen a donar cops de puny per aconseguir velocitat i força.
pilota de cops
Boxa
Baló de forma oval, sostingut per cordes elàstiques, emprat pels boxadors en llurs entrenaments.
societat de la informació
Periodisme
Societat estructurada a partir del desenvolupament i la implantació de les tecnologies de la informació i la comunicació.
Es caracteritza sobretot per les noves formes d’organitzar el treball, l’educació, la cultura, les transaccions econòmiques i la comunicació entre les persones Té la facultat que tots els seus membres ciutadans, empreses i administracions poden obtenir i compartir tota mena d’informació de manera instantània i a distància Els termes “societat de la informació” i "'societat del coneixement” es consideren sinònims, tot i que el primer posa l’èmfasi en la tecnologia que permet la transmissió d’informació, i el segon, en el contingut de la informació Ha estat també denominada societat…
premsa gratuïta
Periodisme
Conjunt de publicacions impreses o digitals de caràcter gratuït que es financien per la publicitat.
La irrupció de la premsa gratuïta ha estat molt important a l’Estat espanyol i a Catalunya Els tres diaris gratuïts generalistes més populars, que tenen en conjunt gairebé set milions de lectors diaris 2008, són “20 minutos”, amb 2 889 000 lectors “Qué”, amb 2 255 000 lectors, i “ADN”, amb 1 787 000 lectors
seleccionador
Màrqueting
Periodisme
Persona que en una organització controla el flux d’informació.
En l’àrea de màrqueting fa referència a qualsevol persona que intervé en una compra o venda industrial, com ara telefonistes, recepcionistes i agents de compra i venda En l’àrea de periodisme s’aplica als qui decideixen quines informacions es publiquen i de quina manera, com ara els corresponsals, els redactors o el director d’una empresa periodística
Paginació
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- Pàgina següent
- Última pàgina