Resultats de la cerca
Es mostren 9796 resultats
pont de Sant Antoni
Art romànic
Pont
Pont romànic de la parròquia de la Maçana, sobre el riu Valira, al camí d’Andorra la Vella a Ordino, a la gorja de la Grella.
Prop hi ha el el santuari de Sant Antoni de la Grella
Santa Justa

Creu i absis romànic del conjunt parroquial de Santa Justa, al terme de Lliçà d’Amunt
© Diego Sola
Art romànic
Església
Veïnat
Veïnat i antiga parròquia del municipi de Lliçà d’Amunt (Vallès Oriental), al NE del poble.
Esmentada ja el 1101, el 1321 era encara independent L’antiga església parroquial destaca pel seu romànic dels segles XI i XII D’una sola nau, l’absis semicircular presenta arcuacions llombardes L’antic presbiteri estava presidit per un retaule gòtic dels germans Vergós , avui dia conservat al Museu Diocesà de Barcelona, amb escenes de la vida i el martiri de les santes Justa i Rufina Al segle XVIII s’hi afegí una capella lateral, dedicada a la Mare de Déu del Roser
sac de cops
Boxa
Sac ple de sorra o altres materials de farciment, suspès del sostre, amb què els boxadors s’entrenen a donar cops de puny per aconseguir velocitat i força.
pilota de cops
Boxa
Baló de forma oval, sostingut per cordes elàstiques, emprat pels boxadors en llurs entrenaments.
curvone
Automobilisme
Motociclisme
En un circuit de curses de motociclisme i automobilisme, revolt lleugerament peraltat i de radi molt ample.
ral·licròs
Automobilisme
Modalitat d’automobilisme que consisteix a disputar curses de velocitat en un circuit mixt de terra i asfalt.
autocròs
Automobilisme
Modalitat d’automobilisme que consisteix a disputar curses de velocitat en un circuit de terra.
xicana
Automobilisme
En una pista d’automobilisme, obstacle que obliga el conductor a efectuar un doble revolt.
Paginació
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- Pàgina següent
- Última pàgina