Resultats de la cerca
Es mostren 589 resultats
Fábrica Nacional de Automóviles Batlló
Automobilisme
Empresa automobilística creada el 1917 per Felip Batlló i Godó dedicada a la fabricació, producció i comercialització de vehicles de motor, que foren construïts sota la marca Espanya.
Aquests models competiren durant els anys vint, pilotats pels seus propietaris o pel mateix Felip Batlló, que fou un dels participants habituals de les proves disputades a l’Autòdrom de Terramar
taula de salts
Gimnàstica
Aparell de gimnàstica artística que hom utilitza per a fer exercicis de salt i que consisteix en una planxa horitzontal encoixinada, amb l’extrem anterior prolongat cap a terra en forma d’angle recte i sostinguda per una base que permet de regular-ne l’alçada.
En competició, la taula de salts ha substituït el cavall de salts
curvone
Automobilisme
Motociclisme
En un circuit de curses de motociclisme i automobilisme, revolt lleugerament peraltat i de radi molt ample.
gimnàstica de trampolí
Gimnàstica
Modalitat de gimnàstica de competició consistent a executar seqüències de salts i acrobàcies amb l’ajuda d’un trampolí o en un passadís amb un sistema de ressorts.
ral·licròs
Automobilisme
Modalitat d’automobilisme que consisteix a disputar curses de velocitat en un circuit mixt de terra i asfalt.
autocròs
Automobilisme
Modalitat d’automobilisme que consisteix a disputar curses de velocitat en un circuit de terra.
trapezi
Gimnàstica
Aparell per a fer exercicis de gimnàstica o d’acrobàcia que consisteix en una barra horitzontal suspesa pels caps per dues cordes paral·leles.
En acrobàcia n'hi ha diverses modalitats, entre les quals es destaquen el trapezi doble , conjunt de dos trapezis horitzontals parallels o en línia damunt els quals dos acròbates executen exercicis simultanis, i el trapezi volant , sostingut amb cordes molt llargues, vers el qual es llança un acròbata des d’una plataforma per agafar-se sia a les mans d’un altre acròbata en posició invertida sobre un aparell anomenat cadira, sia en un altre trapezi, en l’anomenat salt de bastó a bastó, força més rar i difícil Els exercicis en el trapezi volant són anomenats passos, els més destacats dels quals…
salt mortal
Gimnàstica
En gimnàstica, salt acrobàtic que hom fa fent una volta en l’aire abans de recobrar la posició primitiva.
Forma part del programa d’exercicis acrobàtics a terra amb les mans lliures
planxa
Gimnàstica
En gimnàstica, postura horitzontal del cos aguantant-se tan solament amb les dues mans agafades a un suport.
prototip d’esport
Automobilisme
Nom donat als automòbils de competició de dues places equipats amb tots els accessoris imprescindibles per a poder circular per carretera (fars, intermitents, etc), emprats especialment en curses de resistència.
Paginació
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- Pàgina següent
- Última pàgina