Resultats de la cerca
Es mostren 1575 resultats
el Pas de la Casa
Pas
Territori fronterer entre Andorra i l’Estat francès (Alta Cerdanya), al límit entre la parròquia d’Encamp i el municipi de Porta.
El Pas de la Casa és pròpiament un gual damunt l’Arièja substituït per un pont modern, a 2081 m alt Hi ha les installacions duaneres Hom n'ha fet un gran centre d’esports de la neu, que el 1996 disposava de 20 telesquís i 7 teleselles i un total de 48 pistes que sumaven un total de 75 km Hi ha més de 30 hotels i un gran nombre d’apartaments Aquest complex ha afavorit la creació d’un poble nou, amb una població en ràpid creixement de 1130 h el 1983 hom ha passat a 2954 el 2006 a 3099 el 2009
port Dret
Pas
Depressió (2 572 m alt) de la línia de crestes que separa la vall de la Valira de la de l’Arieja, a Andorra, al terme de Canillo, dominada al nord pel cap del port Dret (2 682 m alt).
taca cribosa
Anatomia animal
Àrea de la paret del vestíbul perforada per al pas dels filaments del nervi auditiu.
xarxa
Anatomia animal
Teixit que forma una retícula de malles quadrades o rombals.
tenda
Anatomia animal
Nom donat a algunes membranes que, a manera de teulada, cobreixen alguns òrgans.
tela
Anatomia animal
Formació anatòmica semblant a una peça de tela, com és ara la prolongació de la piamàter en una cavitat cerebral, o diverses membranes.
tel de la llengua
Anatomia animal
Membrana estreta i prima vertical que uneix la part inferior mitjana de la llengua amb la part inferior de la boca.
plexe lumbosacre
Anatomia animal
Plexe nerviós simpàtic, situat davant l’aorta i el sacre, que dóna moltes branques, les quals, acompanyant les artèries, innerven aquesta regió.
Paginació
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- Pàgina següent
- Última pàgina