Resultats de la cerca
Es mostren 2 resultats
Gaudí Centre

façana principal del Gaudí Centre de Reus
© PMTC / Carles Fargas
Museologia
Equipament expositiu de nova generació al voltant de la figura i l’obra d’Antoni Gaudí, obert al públic l’any 2007 a Reus.
Presenta un recorregut per l’univers d’aquest arquitecte, reusenc universal, i s’hi exposen objectes reals i reproduccions de la seva obra En 1 200 m 2 d’exposició, repartida en tres plantes, es presenta un discurs expositiu estructurat en tres àmbits Gaudí Universal introducció al personatge, Gaudí Innovador immersió en la seva obra i Gaudí i Reus la relació amb la ciutat
Museu Olímpic i de l’Esport
Museu
Museologia
Espai expositiu inaugurat a Barcelona el 2007, a l’anella olímpica de Montjuïc, just al costat de l’Estadi Olímpic Lluís Companys.
Recull la història de l’olimpisme i de l’esport en general i mostra objectes que permeten conèixer l’evolució en el temps de la pràctica esportiva i que sovint han pertangut a insignes esportistes i personatges internacionalment reconeguts Destaca també la presència de recursos audiovisuals i de propostes interactives i multimèdia Ocupa un espai d’uns 4 000 m 2 , estructurat en dos grans cubs units per una rampa