Resultats de la cerca
Es mostren 3 resultats
jaquet
Jocs
Joc procedent de l’antic tric-trac
.
Hom hi juga en un tauler amb bandes triangulars dividides en cases Cada jugador dos o al màxim tres té quinze peons i dos daus i ha de fer avançar els peons per les cases procurant d’entrebancar els peons del contrari per tal de donar la volta completa al tauler amb tots els peons Guanya el primer que ho aconsegueix
futbolí
Jocs
Joc que hom practica en una taula que representa un camp de futbol; consisteix a accionar, gràcies a unes barres transversals, unes figuretes de jugador de manera que colpegin una bola procurant d’introduir-la a la porteria.
els quatre cantons
Jocs
Joc popular infantil en el qual quatre jugadors ocupen els quatre racons d’una superfície quadrada, i un altre es posa al mig; hom canvia simultàniament i ràpidament de cantons tot procurant que el jugador del mig no en pugui ocupar cap.