Resultats de la cerca
Es mostren 537 resultats
Óscar de la Renta
Indumentària
Dissenyador de moda d’origen espanyol.
A 18 anys anà a estudiar art a Madrid, però finalment es decantà per l’alta costura, que aprengué al taller de Cristóbal Balenciaga Des del 1961, a París consolidà la seva carrera i el 1965 establí la seva pròpia marca a Nova York Les seves creacions obtingueren un gran prestigi en els cercles de l’alta societat nord-americana, especialment entre polítics i personalitats del món de l’espectacle Destacà també com a mecenes i patró d’institucions culturals
xaila
Indumentària
Tipus de vel
, consistent en un mocador rectangular amb què algunes dones musulmaneses cobreixen els cabells i les espatlles.
mocador de paper

Mocadors de paper
© Corel
Indumentària
Peça quadrada de paper, d’un o dos pams d’amplada, que serveix per a netejar la cara i les mans després d’alguns tractaments de bellesa, o per a mocar-se i eixugar-se la suor o les llàgrimes, i que un cop utilitzat es llença.
pedagogia gerontològica
Pedagogia
Branca de la pedagogia que tracta de l’animació i la intervenció socioeducatives amb gent gran, en residències, centres de dia o casals, a partir dels fonaments biopsicosocials propis de la formació en aquesta etapa de la vida.
pedagogia ambiental
Pedagogia
Ecologia
Branca de la pedagogia que estudia la incidència dels diferents mitjans, naturals o artificials, pels quals es porta a terme l’acció educativa amb la finalitat de protegir la natura i on l’ésser humà és el mediador.
educador social | educadora social
Pedagogia
Educador especialitzat en els àmbits de l’educació no formal, l’educació d’adults i la inserció social de col·lectius marginats o amb necessitats que requereixen una atenció especial.
copa
Indumentària
Cadascuna de les dues parts buides i de forma còncava d’uns sostenidors
, destinada a cobrir els pits i a sostenir-los.
La denominació copa té un caràcter més tècnic, mentre que cassoleta és una denominació popular
bandó
Indumentària
sostenidors
formats per una banda ampla de teixit elàstic, sense tirants, que proporcionen una subjecció lleugera.
pontonera
Indumentària
Esport
Peça d’indumentària amb dos camals tancats per l’extrem inferior i proveïda de tirants, que cobreix el tronc, les cames i els peus, impermeable, utilitzada en espeleologia per a progressar per aigües subterrànies.
Paginació
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- Pàgina següent
- Última pàgina