Resultats de la cerca
Es mostren 2206 resultats
salina de Coipasa

Salina de Coipasa
Francoise Gaujour (CC BY-NC-ND 2.0)
Salina
Aiguamoll
Àrea pantanosa salina de Bolívia (departament d’Oruro) i, en menor part, de Xile.
És situada als Andes centrals, a la regió de l’Altiplano bolivià 90 km de longitud i 50 d’amplada Al seu extrem nord hi ha el llac de Coipasa 30 km de longitud i uns 15 d’amplada, el qual, per mitjà del riu Lacajahuira, es comunica amb el llac Poopó
picar
Indústria tèxtil
Foradar degudament (els cartons) per a una màquina jacquard.
tallarola
Indústria tèxtil
Instrument emprat per a tallar el vellut per ordit, en el tissatge a mà, que consisteix en una ganiveta fixada a una fusta de forma adequada per a manejar-la.
tallar la pilota
Bàdminton
Tennis
Tennis de taula
En el tennis, tennis de taula, etc, donar un cop a la pilota ambinclinació de la requeta, pala, etc, de manera que la pilota agafi, al mateix temps que moviment de translació, un moviment de rotació.
terra de paraire
Indústria tèxtil
Substància argilosa formada per una fina barreja de silicats d’alúmina, especialment per minerals com la montmoril·lonita i l’attapulgita (o sepiolita).
És de colors bru clar, de groguenc a verd clar, o blanquinós té molt poca plasticitat També s’anomena esmectita És usada per al blanqueig i desgreixatge de la llana, i també com a absorbent per a la clarificació d’olis i greixos
tornar
Indústria tèxtil
Canviar o afegir un fil a una arcada, corda o baga trencada durant el tissatge.
Paginació
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- Pàgina següent
- Última pàgina