Resultats de la cerca
Es mostren 254 resultats
blocatge meningi
Patologia humana
Fisiologia
Interrupció patològica de la circulació del líquid cefalorraquidi en obstruir-se, en un o més punts, el seu circuit, a causa d’inflamacions, tumors o compressions de les estructures que l’envolten.
piaf
Hípica
En hípica, trot en què el cavall, estant parat, eleva i reposa alternativament cada peu i la mà del costat oposat amb una cadència molt regular i un temps de suspensió prolongat.
cifòtic | cifòtica
cifòtic | cifòtica
fisiopatològic | fisiopatològica
flyer
Hípica
En l’hípica, nom que hom dóna al cavall molt ràpid o al que té més velocitat que fons.
oaks
Hípica
Cursa reservada per a cavalls i egües de pura sang de menys de tres anys, instituïda per lord Derby el 1779 i disputada anualment a The Oaks, prop d’Epsom (Gran Bretanya), amb una distància de 2 100 metres.
És l’equivalent per a les dones del derby
neoplàstic | neoplàstica
polo
Hípica
Joc de pilota que hom practica muntat a cavall.
Consisteix a fer entrar la pilota de fusta, de 8 cm de diàmetre i 121-135 g de pes en una porta formada per dos muntants distanciats 7,5 m per a obtenir un punt o gol, en impulsar-la amb una maça de mànec més o menys llarg El camp és d’herba, rectangular i de 270 metres de llargada per 140 d’ample Hi competeixen dos equips de quatre jugadors Un partit consta de 7 temps de 8 minuts amb descansos intermedis per a canviar de cavall D’origen asiàtic, la seva pràctica és minoritària
Paginació
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- Pàgina següent
- Última pàgina