Resultats de la cerca
Es mostren 96 resultats
isthme Tarauao
Istme
Istme de l’illa de Tahití (Polinèsia Francesa), a les illes de la Societat.
istme de Tehuantepec
Istme
Istme de Mèxic, que serveix d’unió entre l’Amèrica Central i la Septentrional.
Comprèn els estats d’Oaxaca, Veracruz, Tabasco i Chiapas Situat entre el golf homònim, al S, i el de Campeche, al N, té una amplada mínima de 210 km La costa nord és de tipus arenós i sedimentari, mentre que la costa meridional és constituïda per materials paleozoics que formen una serralada de 270 m d’altura màxima, parallela al Pacífic
istme de Corint

La península d’Argolida (part oriental del Peloponès) en primer pla; l’Àtica al fons; i l’istme de Corint que els connecta
Anita Gould (CC BY-NC 2.0)
Istme
Braç estret de terra (uns 6 km d’ample) que uneix el Peloponès amb la península Balcànica, travessat pel canal de Corint.
Kra
Istme
Istme del SE d’Àsia que uneix la part septentrional de la península d’Indoxina amb la seva part meridional.
Situat entre el golf de Tailàndia i la mar d’Andaman, en el seu punt més estret té 42 km d’amplada
truc

Boles de billar o trucs
© FikMik / Fotolia.com
Billar
Bola de fusta, de vori, etc, amb què hom juga a billar, a les bitlles, etc.
tronera
Billar
Cadascun dels forats que hi ha en certes taules de billar on poden anar a ficar-se les boles.
taula de billar
Billar
Taula gran, quadrangular, proveïda de bandes elàstiques, recoberta amb un feltre verd ben tibant damunt la qual es fan córrer les boles del joc de billar empenyent-les amb els tacs.
retrucar
Billar
En el joc de billar, una bola que ha estat impel·lida pel seu xoc amb una altra venir a topar de nou amb aquesta.
Paginació
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- Pàgina següent
- Última pàgina