Resultats de la cerca
Es mostren 267 resultats
estanys Forcats
Circ
Circ lacustre d’origen glacial, capçalera del riu d’Arinsal, dins el terme de la Maçana (Andorra), dominat pel pic de Medacorba i la roca Entravessada.
circ de Colells
Circ
Circ glacial de la capçalera de la Valira, dins el terme d’Encamp (Andorra), entre els circs dels Pessons i el d’Envalira.
futvòlei
Altres esports de pilota o bola
Esport de pilota que combina el futbol amb el voleibol de platja
.
Hom hi juga en una pista de sorra de 9 m per 18 m dividida en dues meitats iguals per una xarxa de 2 metres d’alçada en categoria femenina o 2,20 metres en categoria masculina El reglament estableix, a més, una àrea addicional per als jugadors però on no la pilota no pot tenir contacte amb el terra de 6 metres als extrems del camp per 3 als laterals La pilota utilitzada és similar a la de futbol uns 450 gr de pes i uns 70 cm de circumferència Cada equip és format per dos o quatre jugadors Els punts es guanyen quan la pilota, llançada pel damunt de la xarxa, toca el terra del camp contrari o…
rebutjar
Futbol
Altres esports de pilota o bola
En el futbol i altres esports de pilota, allunyar (la pilota o la bola) al més possible de la zona pròxima a la porteria, per neutralitzar l’acció ofensiva de l’equip atacant.
canxa
Altres esports de pilota o bola
Superfície rectangular limitada per parets i línies, on es desenvolupa el joc de la pilota basca.
banqueta

Banqueta
Futbol
Altres esports de pilota o bola
En el futbol i altres esports d’equip, banc on seuen l’entrenador, el massatgista i els jugadors de reserva durant el partit.
lligueta
Futbol
Altres esports de pilota o bola
En el futbol i altres esports d’equip, competició organitzada com una lliga, però amb un nombre reduït d’equips, i per tant, d’enfrontaments.
centrada
Futbol
Altres esports de pilota o bola
En el futbol i altres esports d’equip, acció de centrar.
futbet
Altres esports de pilota o bola
Variant del futbol practicada entre dos equips de 6 o 7 jugadors, generalment a l’aire lliure, en un terreny de superfície llisa i amb unes dimensions de 38 a 42 m de llargada i de 20 a 25 m d’amplada.
driblador | dribladora
Futbol
Altres esports de pilota o bola
En el futbol i altres esports de pilota, jugador que es caracteritza per la seva capacitat de driblar un adversari.
Paginació
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- Pàgina següent
- Última pàgina