Resultats de la cerca
Es mostren 2 resultats
Terracota. Museu de Ceràmica de la Bisbal

Ceràmica bisbalenca exposada a Terracota. Museu de Ceràmica de la Bisbal
© Terracotta Museu
Museu
Museu de titularitat municipal situat a la Bisbal d’Empordà (Baix Empordà) i instal·lat en una antiga fàbrica de ceràmica de revestiment, convertida en un notable conjunt de patrimoni industrial.
El museu custodia un important fons de ceràmica amb un interès orientat cap a la ciència i posant l’èmfasi en la ceràmica aplicada a l’arquitectura Al juliol del 1998, s’inauguraren les noves installacions museogràfiques
Museu del Mar de Lloret

Exposició permanent del Museu del Mar de Lloret
© Museu del Mar de Lloret
Museu
Museologia
Museu inaugurat el 2007 a Lloret de Mar, en el context del projecte integral de recuperació del patrimoni local anomenat Museu Obert de Lloret de Mar.
Partint d’una profunda remodelació del fons museístic que s’exposava anteriorment en el mateix edifici de can Garriga, es planteja com un recorregut per a interpretar la història marinera local Fa un èmfasi especial en els segles XVIII i XIX, en què prengué força la construcció de vaixells, i amb Lloret, amb un paper destacat en el comerç d'altura que establí una profunda relació amb Amèrica Amb un modern muntatge museogràfic es combina la presentació d’objectes amb l’ús d’audiovisuals i ambientacions que recreen la tasca dels pilots, navegants, comerciants i indians