Resultats de la cerca
Es mostren 91 resultats
mola de Roquerola
Cim
Cim (1 063 m) de les muntanyes de Prades, prop del termenal dels municipis de Prades (Baix Camp), Mont-ral (Alt Camp), Vimbodí i Montblanc (Conca de Barberà).
Picorandan
Cim
Cim (990 m) de les muntanyes de Prades, dins el municipi de Capafonts (Baix Camp), al SW del poble.
la Pena Roja
Cim
Cim (1 029 m) dels Motllats, a l’extrem N de l’altiplà, limitat en bona part per una cinglera que domina la vall del riu Brugent, dins el terme de Capafonts (Baix Camp).
el Mollo
Cim
Cim (915 m) de la Serralada Prelitoral Catalana, al S de les muntanyes de Prades, termenal dels municipis d’Alforja i Arbolí (Baix Camp), Porrera i Cornudella de Montsant (Priorat).
Vilafortuny

El castell de Vilafortuny
© Fototeca.cat
Antic llogaret
Antic lloc i terme del municipi de Cambrils (Baix Camp), a la costa, entre l’antic terme de Barenys, a llevant, i la riera de Riudoms, a ponent.
Actualment ha esdevingut un important nucli turístic, amb més de 4 000 habitatges destinats a segona residència Centra el lloc l’antic casal o castell de Vilafortuny , d’origen medieval el lloc és esmentat ja el 1152, i el 1391 l’adquirí del rei la mitra de Tarragona, amb una gran torre de defensa als s XV i XVI sofrí greus atacs dels pirates, i fou progressivament abandonat la parròquia existia encara a l’inici del s XIX i esdevingué una partida del terme de Cambrils
els Banys
Antic llogaret
Antic lloc, situat prop de les Voltes (Baix Camp), esmentat del s XIV al XVI com a membre de la comuna del Camp de Tarragona.
la Miranda
Cim
Cim dels municipis de Colldejou (Baix Camp) i Tivissa (Ribera d’Ebre).
Paginació
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- Pàgina següent
- Última pàgina