Resultats de la cerca
Es mostren 88 resultats
mola de Roquerola
Cim
Cim (1 063 m) de les muntanyes de Prades, prop del termenal dels municipis de Prades (Baix Camp), Mont-ral (Alt Camp), Vimbodí i Montblanc (Conca de Barberà).
sa Pòpia de sa Dragonera
Cim
Cim (360 m) culminant de l’illa de sa Dragonera (Mallorca), damunt la costa occidental, coronat per una antiga torre de defensa dita talaia de na Pòpia o de na Guinavera, enderrocada el 1850 per tal de construir el primer far que tingué l’illa.
puig de Garrafa
Cim
Cim (461 m) de la serra de Tramuntana (Mallorca), al límit dels termes d’Andratx i Calvià.
punta del Curull
Cim
Cim culminant (1.021 m) de la serra de la Llena, al terme de Vilanova de Prades (Conca de Barberà).
És anomenat també la Tossa
es Cornador
Cim
Cim (980 m alt.) de la serra de Tramuntana (Mallorca), al límit dels termes d’Escorca (vall de l’Ofre) i de Sóller.
puig dels Cabdells
Cim
Cim (828 m) de la Serralada Prelitoral, al límit natural entre el Camp de Tarragona i la Conca de Barberà, a llevant del coll de Cabra.
mola de s’Esclop
Cim
Cim (926 m alt.) de la serra de Tramuntana, damunt la costa septentrional de Mallorca, termenal dels municipis de Calvià, Estellencs i Andratx.
puig Ciuró
Cim
Cim (930 m alt.) de la serra de Tramuntana (Mallorca), dins el terme d’Escorca, unit al puig de ses Moles pel coll Ciuró
.
puig Gros de Ternelles
Cim
Cim (838 m) de la serra de Tramuntana de Mallorca, dins el municipi de Pollença, damunt la costa, entre les valls d’Ariant i de Ternelles.
el Grony
Cim
Cim (888 m) de la serra de Brufaganya, al límit del municipi de Pontils (Conca de Barberà) i de Bellprat (Anoia).
Paginació
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- Pàgina següent
- Última pàgina