Resultats de la cerca
Es mostren 6 resultats
penya Salada
Cim
Cim (1 581 m alt.) de la serra del Toro, dins el municipi del Toro (Alt Palància), al SW del terme, al límit amb Aragó.
alt de la Creu
Cim
Cim (955 m) de la serra d’Ontinyent, dins el terme de la vila de Bocairent (Vall d’Albaida), a la divisió d’aigües del Vinalopó i del riu Clariano.
la Covalta
Cim
Cim culminant (889 m alt.) de la serra d'Agullent, termenal dels municipis d’Agres (Comtat) i d’Albaida (Vall d’Albaida).
Al vessant septentrional, dins el terme d’Albaida, hi ha les restes del poblat ibèric de la Covalta , excavat per Isidre Ballester i Tormo vers el 1920, els materials del qual es conserven al Museu de Prehistòria de València Fou el primer poblat ibèric excavat del País Valencià, tot i que encara no ha estat publicat detalladament Correspon al s IV aC
penya d’Escàbia
Cim
Cim (1 326 m) de la serra del Toro, termenal dels municipis de Begís i del Toro (Alt Palància).
Forma un alt espadat al peu del qual es forma el Palància, per la confluència de diverses rambles
el Montmajor
Cim
Cim (1 012 m) de la serralada que separa les conques del Palància i del Túria, dins el municipi d’Altura (Alt Palància).
Al seu vessant septentrional hi ha la Cova Santa
la Bellida
Cim
Cim (1 510 m alt.) de la serra d’Andilla, entre els termes d’Andilla (els Serrans) i Sacanyet (Alt Palància).