Resultats de la cerca
Es mostren 798 resultats
farga de Rossell
Farga
Antiga farga de la parròquia de la Maçana (Andorra), a la dreta de la ribera d’Ordino, aigua amunt de la confluència amb la riera d’Erts.
farga de l’Areny
Farga
Antiga farga, una de les cinc més importants d’Andorra, situada a 1 268 m d’altitud, a la dreta de la ribera d’Ordino, aigua avall i dins la parròquia d’Ordino.
El 1872 produí 96 t de ferro Utilitzava mineral procedent de les mines de Ransol Actualment és una serradora
font de les Tàpies

Aspecte del salt d’aigua al sector de la font de les Tàpies (Calders, Bages)
© C.I.C. - Moià
Font
Font del municipi de Calders (Moianès).
Situada prop de la masia de les Tàpies , la qual, en una fondalada del torrent de les Tàpies, té al costat un salt d’aigua d’uns 20-25 m d’altura L’aigua és canalitzada cap a una bassa Hi predomina la vegetació de ribera, entre la qual destaca un pollancre de 40 m d’alçada i diversos plataners És una zona d’esbarjo per als nuclis propers
Paginació
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- Pàgina següent
- Última pàgina