Resultats de la cerca
Es mostren 5 resultats
el Puig de Segur
Antic poble
Antic poble i església (Sant Miquel del Pui o del Puig) del municipi de la Pobla de Segur (Pallars Jussà), a l’esquerra del Flamisell, aigua avall del congost d’Erinyà.
Pui de l’Anell
Antic poble
Antic poble del municipi d’Isona i Conca Dellà (Pallars Jussà), dins l’antic terme d’Orcau, a l’indret on hi ha actualment el pantà de Talarn.
Al s XIX formà municipi amb Montesquiu i Galliner
Galliner
Antic poble
Antic poble del municipi d’Isona i Conca Dellà (Pallars Jussà), a l’esquerra de la Noguera Pallaresa (a l’indret del pantà de Talarn), al peu del puig Galliner (834 m alt.).
Cadolla
Antic poble
Antic poble (935 m alt.) del municipi de Senterada (Pallars Jussà), a l’esquerra del riu de Cadolla
, que neix al vessant septentrional de la serra de Sant Gervàs i desemboca al riu de Bellera per la dreta, sota la Bastida de Bellera.
Al s XIX formà municipi amb la quadra de Miravet
estany Neriolo
Llac
Llac de la capçalera del Flamisell, dins el terme de la Torre de Cabdella (Pallars Jussà), d’origen glacial.
Situat a 2315 m d’altitud i alimentat per l’estany de Cubeso, una presa eleva el nivell de l’aigua i estableix un desnivell amb l’estany Tort, al qual vessa La collada de Neriolo , al SW, al peu del pic de Neriolo 2 857 m alt, obre camí cap a Barruera Alta Ribagorça