Resultats de la cerca
Es mostren 10 resultats
Sant Roc
Caseria
Caseria del municipi de Vinaròs (Baix Maestrat), a la costa, al S de la ciutat.
Enroig
Caseria
Caseria del municipi de Xert (Baix Maestrat), situada a ponent del cap municipal, sobre la rambla de Cervera o riu Sec.
pantà d’Aulerit
Embassament
Pantà projectat a la rambla de les Coves, la resclosa del qual hom ha de bastir dins el terme d’Alcalà de Xivert (Baix Maestrat).
la Llevatera
Caseria
Caseria del municipi de Vinaròs (Baix Maestrat), al S de la ciutat, a la costa, vora la punta de la Llevatera
.
Almedíxer
Caseria
Caseria del municipi d’Alcalà de Xivert (Baix Maestrat), situada a la dreta de la rambla de les Coves, a l’extrem meridional del terme.
el Molí de l’Abat
Caseria
Caseria del municipi de la Pobla de Benifassà (Baix Maestrat), situada al límit amb el de Rossell.
la Teulera
Caseria
Caseria del municipi de la Salzedella (Baix Maestrat), a ponent de la vila, prop del límit amb el terme de les Coves de Vinromà (Plana Alta).
la Vall d’Àngel
Caseria
Caseria i antic lloc del municipi d’Alcalà de Xivert (Baix Maestrat), al NW de la vila, al límit amb el terme de les Coves de Vinromà (Plana Alta) i de la Salzedella (Baix Maestrat).
És situada a la capçalera de la vall d’Àngel , oberta entre les Talaies d’Alcalà i la serra de Murs, drenada per la rambla de la Vall d’Àngel , afluent, per la dreta, de la rambla de les Coves, dins el terme de les Coves de Vinromà Hom anomena serra de la Vall d’Àngel el sector més septentrional i més alt de la serralada de les Talaies d’Alcalà
pantà d’Ulldecona
Embassament
Pantà, inaugurat el 1985, a la capçalera del riu de la Sénia, dins el terme de la Pobla de Benifassà (Baix Maestrat), a la confluència del barranc de la Fou (que baixa del tossal de Cantaperdius) i dels de Teulatí (o de la Tenalla) i de la Pobla.
Fou construït per la Confederació Hidrogràfica del Xúquer la capacitat és de 12,5 milions de m 3 , i la resclosa fa 54 m alt i 180 de llargada
Capicorb
Caseria
Caseria del municipi d’Alcalà de Xivert (Baix Maestrat).
Se situa a la dreta de la desembocadura de la rambla de Coves, vora l’antiga torre de Capicorb , de defensa, i de l’antic estany de Capicorb , gairebé dessecat