Resultats de la cerca
Es mostren 3 resultats
pantà d’Aulerit
Embassament
Pantà projectat a la rambla de les Coves, la resclosa del qual hom ha de bastir dins el terme d’Alcalà de Xivert (Baix Maestrat).
pantà d’Ulldecona
Embassament
Pantà, inaugurat el 1985, a la capçalera del riu de la Sénia, dins el terme de la Pobla de Benifassà (Baix Maestrat), a la confluència del barranc de la Fou (que baixa del tossal de Cantaperdius) i dels de Teulatí (o de la Tenalla) i de la Pobla.
Fou construït per la Confederació Hidrogràfica del Xúquer la capacitat és de 12,5 milions de m 3 , i la resclosa fa 54 m alt i 180 de llargada
Itaipú

La central hidroelèctrica d’Itaipú
Embassament
Presa i central hidroelèctrica construïdes conjuntament pel Paraguai i el Brasil sobre el riu Paraná.
Inaugurada el 5 de novembre de 1982, l'any 2007 entraren en funcionament les dues darreres unitats generadores d’electricitat Amb un total de 20 unitats generadores, la producció d'electricitat pot assolir els 100 mil milions de kilowatts-hora, fet que la converteix en la principal hidroelèctrica del món en producció d’energia