Resultats de la cerca
Es mostren 22 resultats
serra de Torques
Serra
Contrafort (668 m alt.) de la serra d’Espadà, dins el terme d’Aín (Plana Baixa), al límit amb el de l’Alcúdia de Veo, que separa les aigües del riu de Sonella i de la rambla d’Artana.
serra de Cantallops
Serra
Alineació muntanyosa (la Mola, 703 m alt.) que separa les valls del Millars i del riu de Sonella, entre la Plana Baixa (Tales i Suera) i l’Alt Millars (Fanzara).
serra de la Finestra
Serra
Sector de la serra d'Espadà que separa les valls d’Aín i de Veo (Plana Baixa); culmina a 1011 m alt..
serra d’Escobet
Serra
Contrafort nord-oriental (717 m) de la serra d’Espadà, que separa les valls d’Artana (Aín) i de Veo (Alcúdia de Veo), a la Plana Baixa.
serra de Comiols
Serra
Serra prepirinenca (1.355 m), que forma part del límit entre la conca de Tremp (Pallars Jussà) i la vall del Segre (Noguera).
És composta per una massa de conglomerats postorogènics estesos damunt els contraforts orientals del Montsec de Rúbies, a l’oest, i del rocam margós de la clotada de Tremp, al nord-oest, on encapçala la vall del riu de Conques Pel vessant occidental presenta un escarpament d’un centenar de metres vorejat per la carretera d’Artesa de Segre a Tremp, la qual travessa el muntanyam pel coll de Comiols 1102 m alt Per l’oriental, és aiguavés del Rialb, vers la vall del qual davalla suaument seguint la inclinació de les capes
serra de la Ràpita
Serra
Sector de la serra d’Espadà (1 103 m alt.), que separa les valls de Veo (Plana Baixa) i d’Almonesir (Alt Palància).
moles de Raudorar
Serra
Serra dels municipis de Mas de Barberans (Montsià) i Roquetes (Baix Ebre).