Resultats de la cerca
Es mostren 173 resultats
pont del riu Kwai

Pont del riu Kwai
Roman Möckli (CC BY-ND 2.0)
Torralba

Aspecte de la taula de Torralba d'en Salort
© AntòniaSànchez - blogenmenorca
Antic llogaret
Antic lloc del municipi d’Alaior (Menorca), al S de la ciutat, que ha donat nom a un sector del terme, de regadiu, i a diverses cases (Torralba d’En Sabord, Torralbet).
Hi ha una escola rural i una important estació megalítica, on destaquem una taula i un talaiot La taula és de grans dimensions, amb una pedra vertical de 4,30 m d'alçada, uns 2,50 m d'amplada i uns 0,5 m de gruix i una pedra capitell d'uns 3,60 m de llarg, aproximadament 1,15 m d'ample i 0,70 m de gruix
el Terme de Ponts
Pont
Construcció i obres públiques
Antic terme del municipi d’Oliola (Noguera), que limitava amb el terme de la vila de Ponts i comprenia els llocs de Plandogau, Serralta, Serrabaixa, les Mollerigues, el Gos i Gratallops.
Al s XIX fou agregat al municipi d’Oliola
Som
Antic llogaret
Antic lloc del municipi de Benifallet (Baix Ebre), al S del terme, a l’esquerra de l’Ebre, al límit amb el municipi de Tivenys.
El puig de Som 251 m s’alça a la riba mateix del riu, i l’antic camí de Tortosa a Benifallet ha de guanyar altura en aquest indret pel coll de Som
Solsó
Antic llogaret
Antic lloc del municipi de Masdenverge (Montsià), esmentat al s XIV.
Segura
Antic llogaret
Antic lloc de la vall d’Àneu, sota el castell de València, al municipi de l’Alt Àneu (Pallars Sobirà), on tenia lloc, a la Pedra Comtal, el jurament de les llibertats i franqueses de la vall per part dels nous comtes de Pallars.
son Saura
Antic llogaret
Antic lloc o possessió del municipi de Ciutadella (Menorca), situat prop de la costa de Migjorn.
Dins el seu territori hi ha l’antiga torre Saura , de defensa contra les incursions corsàries, prop de la qual fou construïda una notable residència d’estiu amb jardí, que donà nom al comtat de Torre Saura A la costa, vora la llacuna de Prat, hi ha la cala i els arenals de son Saura , de sorra fina
Sarient
Antic llogaret
Casa i antic lloc del municipi de Castelló de Rugat (Vall d’Albaida), en part al de la Pobla del Duc, Llutxent i Aielo de Malferit.
Paginació
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- Pàgina següent
- Última pàgina