Resultats de la cerca
Es mostren 52 resultats
Suïls
Llogaret
Llogaret del municipi de les Paüls (Ribagorça), a l’esquerra de l’Isàvena.
Soliveta
Llogaret
Llogaret (22 h agl [1960]; 739 m alt) del municipi de Monesma i Queixigar (Baixa Ribagorça), a l’est del terme, a l’esquerra del torrent de Sant Joan.
L’església Sant Pere depèn de la parròquia de Monesma
Sant Llorenç
Llogaret
Llogaret (2 h [1981]) del municipi de Castigaleu (Baixa Ribagorça), al S del terme, al límit amb el de Lluçars, vora l’Almúnia de Sant Llorenç.
Santa Eulàlia
Llogaret
Llogaret del municipi d’Areny de Noguera (Ribagorça), fins el 1965 del de Betesa, situat a 1 300 m alt, en un coster, al vessant meridional de la serra del Cis.
Roperós
Llogaret
Llogaret del municipi de la Vall de Lierp (Baixa Ribagorça), al límit amb el municipi de Tor-la-rribera.
Puifel
Llogaret
Llogaret del municipi d’Areny de Noguera (Alta Ribagorça), situat en un coster a 808 m alt, al sud del terme, dominant la confluència del barranc de Colls amb la Noguera Ribagorçana, damunt la serra de Sant Marc.
el Pui
Santuari
Santuari (la Mare de Déu del Pui) del municipi de Castilló de Sos (Ribagorça), a la vall de Benasc.
el Pueio
Santuari
Caseria
Caseria de poblament disseminat i santuari (la Mare de Déu del Pueio), dins el municipi de la Vall de Lierp, Ribagorça.
el Barri de Serradui

Vista del Barri de Serradui
© Carolina Latorre Canet
Llogaret
Llogaret del municipi d'Isàvena (Baixa Ribagorça), dins l’antic terme de Serradui, situat al vessant meridional de la serra del Cis.
Hi ha l'església de Sant Martí, d'origen romànic, avui en ruïnes La llunyania del riu Isàvena fou la causa que els habitants d'aquest nucli es traslladessin majoritàriament al barri del Pont de Serradui, avui anomenat Serradui
Pociello
Llogaret
Llogaret del municipi aragonès de Capella, situat a l’antic terme de Llaguarres.
Paginació
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- Pàgina següent
- Última pàgina