Resultats de la cerca
Es mostren 52 resultats
Vilomara
Nucli
Primitiu nucli del poble del Pont de Vilomara (Bages), cap del municipi del Pont de Vilomara i Rocafort.
Antiga villa rural, esmentada el 982, s’hi aixecà abans del 1272 una capella dedicada a Santa Maria Magdalena, servida per donades al s XIV Pertanyia a la demarcació civil i parroquial de Rocafort En crear-se la nova parròquia del Pont de Vilomara, entorn del 1870, s’abandonà l’antiga església romànica s XII de Vilomara, i entorn seu es construí l’actual cementiri del Pont de Vilomara
la Torre de Buira
Nucli
Un dels dos nuclis de població del poble de Buira, del municipi de Bonansa (Ribagorça), al SE del terme, dominant la vall de la Noguera Ribagorçana poc més avall del Pont de Suert.
Bibils
Nucli
Nucli del municipi de Bonansa (Alta Ribagorça), situat a 1.204 m d’altitud, prop del cim d’un turó a la dreta de la Valira de Castanesa.
L’església de Sant Genís era annexa de la parròquia de Casterner de Noals
la Farinera
Nucli
Nucli dels municipis de Castellbell i el Vilar (Bages) i Vacarisses (Vallès Occidental).
El 2009 hi havien censats 28 h al sector del terme de Castellbell i el Vilar i 13 h al de Vacarisses
Paginació
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- Pàgina següent
- Última pàgina