Resultats de la cerca
Es mostren 73 resultats
Subirats
Veïnat
Veïnat del municipi de Terrades (Alt Empordà), al sector septentrional muntanyós del terme, centrat per la masia de can Vila de Subirats.
Setcases
Veïnat
Veïnat del municipi de Llançà (Alt Empordà), a la costa, prop del Port de Llançà, a la desembocadura de la riera de la Valleta.
el Serrat de l’Ocata
Veïnat
Veïnat del municipi de l’Ametlla del Vallès (Vallès Oriental), al N del terme, al límit amb el del Figueró i Montmany, al vessant sud del Puiggraciós, contrafort sud dels cingles de Bertí.
Sant Nicolau
Església
Veïnat
Veïnat i església del municipi d’Ordis (Alt Empordà), al S del terme, a la dreta de la riera d’Àlguema.
Sant Jaume dels Solers
Veïnat
Veïnat del municipi de Vilanant (Alt Empordà), a la vall del riu Manol, prop del mas Rodella.
Santa Justa

Creu i absis romànic del conjunt parroquial de Santa Justa, al terme de Lliçà d’Amunt
© Diego Sola
Art romànic
Església
Veïnat
Veïnat i antiga parròquia del municipi de Lliçà d’Amunt (Vallès Oriental), al NE del poble.
Esmentada ja el 1101, el 1321 era encara independent L’antiga església parroquial destaca pel seu romànic dels segles XI i XII D’una sola nau, l’absis semicircular presenta arcuacions llombardes L’antic presbiteri estava presidit per un retaule gòtic dels germans Vergós , avui dia conservat al Museu Diocesà de Barcelona, amb escenes de la vida i el martiri de les santes Justa i Rufina Al segle XVIII s’hi afegí una capella lateral, dedicada a la Mare de Déu del Roser
Santa Eulàlia de Tapioles

Antiga parròquia de Santa Eulàlia de Tapioles, a Vallgorguina
© Fototeca.cat
Veïnat
Veïnat del municipi de Vallgorguina (Vallès Oriental), al vessant septentrional de la serra del Corredor, a la capçalera de la riera de Tapioles.
La primitiva església romànica resta amagada sota la nova construcció barroca
Santa Eugènia
Santuari
Veïnat
Veïnat i santuari del municipi d’Avinyonet de Puigventós (Alt Empordà), a la dreta del riu Manol, prop del camí de Figueres a Olot.
Sanaüja
Veïnat
Veïnat del municipi de Canovelles (Vallès Oriental), al N del poble.
Hi ha el mas de ca l’Ignasi
la Salanca
Veïnat
Veïnat del municipi de Peralada (Alt Empordà), prop de la confluència de la riera d’Anyet i l’Orlina.
Paginació
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- Pàgina següent
- Última pàgina