Resultats de la cerca
Es mostren 21 resultats
la Plana de Matamala
Veïnat
Veïnat del municipi de Gaià (Bages), davant la confluència de la riera de Merlès amb el Llobregat.
Miralpeix
Veïnat
Veïnat del municipi de Manresa (Bages), sorgit en 1950-60 al vessant W del puig Berenguer, a l’esquerra del Cardener, vora la carretera de Manresa a Solsona.
les Torres

L’antic veïnat de les Torres, a l’esquerra del Segre (Alt Urgell)
© Fototeca.cat
Veïnat
Veïnat del municipi de la Seu d’Urgell (Alt Urgell), situat al marge esquerre del Segre.
Originàriament era format per la Torre del Cap , la del Peu i la del Mig Actualment es divideix en dos sectors, la partida de les Torres i la de l’Olla i Segalers
el Carrer de Peucalço
Veïnat
Veïnat del municipi de Santa Maria d’Oló (Bages), al sud del poble (649 m alt.), damunt el serrat de Mascarell, a la partió d’aigües de les rieres de Malrubí i d’Oló.
la Mata

Vista de la Mata
© Alberto González Rovira
Masia
Veïnat
Masia i veïnat del municipi de Mura (Bages), situat a la capçalera de la riera de les Arenes, al vessant meridional del Montcau.
Pujol
Veïnat
Veïnat del municipi de Fígols i Alinyà (Alt Urgell), dins l’antic terme d’Alinyà.
Carcolze
Veïnat
Veïnat del municipi del Pont de Bar (Alt Urgell), a l’antic terme d’Aristot, a l’esquerra del barranc de Castellnou, aigua amunt de Castellnou de Carcolze.
La parròquia de Carcolze és esmentada el 839 el 996 fou venut el castell de Carcolze pel vescomte Guillem d’Urgell més tard és esmentat Castellnou de Carcolze com a únic terme i parròquia