Resultats de la cerca
Es mostren 14 resultats
les Torres

L’antic veïnat de les Torres, a l’esquerra del Segre (Alt Urgell)
© Fototeca.cat
Veïnat
Veïnat del municipi de la Seu d’Urgell (Alt Urgell), situat al marge esquerre del Segre.
Originàriament era format per la Torre del Cap , la del Peu i la del Mig Actualment es divideix en dos sectors, la partida de les Torres i la de l’Olla i Segalers
Carcolze
Veïnat
Veïnat del municipi del Pont de Bar (Alt Urgell), a l’antic terme d’Aristot, a l’esquerra del barranc de Castellnou, aigua amunt de Castellnou de Carcolze.
La parròquia de Carcolze és esmentada el 839 el 996 fou venut el castell de Carcolze pel vescomte Guillem d’Urgell més tard és esmentat Castellnou de Carcolze com a únic terme i parròquia
Almussent
Veïnat
Veïnat del terme municipal de Sella (Marina Baixa), situat a la dreta del riu de Sella, aigua avall de la vila.
Almàssera
Veïnat
Veïnat del terme municipal de Polop (Marina Baixa) al vessant oriental de la serra d’Aitana.
Almafrà
Veïnat
Veïnat del terme municipal de Benidorm (Marina Baixa) situat 3 km al NE de la vila, vora la carretera de València a Alacant.
Pujol
Veïnat
Veïnat del municipi de Fígols i Alinyà (Alt Urgell), dins l’antic terme d’Alinyà.
la Barceloneta
Veïnat
Veïnat del municipi de la Vansa i Fórnols (Alt Urgell), a la dreta de la vall de la Vansa, a l’W de Sorribes, vora l’afluència del riu de Bona al riu de la Vansa.
Voloriu
Veïnat
Veïnat del municipi de Fígols i Alinyà (Alt Urgell), al N del poble, en un coster a l’esquerra del Segre, dominant l’entrada del congost de Tresponts.
Hi havia l’església de Sant Romà, esmentada el 1056
la Vall Baixa
Veïnat
Veïnat del municipi de Fígols i Alinyà (Alt Urgell), a l’W de l’Alzina d’Alinyà.
Colldeboix
Veïnat
Veïnat del municipi de Fígols i Alinyà (Alt Urgell), dins l’antic terme d’Alinyà, al vessant septentrional de la serra de Cambrils, al voltant de la capella de Santa Pelaia.