Resultats de la cerca
Es mostren 28 resultats
el Sant Crist
Veïnat
Veïnat del municipi de Cabrils (Maresme), al voltant de l’església de Sant Cristòfol de Cabrils
.
Sant Andreu del Far

Església de Sant Andreu del Far a Dosrius (el Maresme)
© Fototeca.cat
Veïnat
Veïnat del municipi de Dosrius (Maresme), al N del terme, a la serra del Corredor, a la divisòria d’aigües entre el Maresme (hi neix la riera del Far, afluent de capçalera de la riera d’Argentona) i el Vallès Oriental (terme de Llinars del Vallès).
L’església parroquial Sant Andreu, que centra el poble juntament amb la masia de can Guinard, és del segle XVII El terme s’independitzà de Llinars el 1597 El castell del Far o de Llinars, 2,5 km a ponent, pertany ja al municipi de Llinars
la Roixel·la
Casa
Veïnat
Casa i veïnat del municipi d’Igualada (Anoia), a l’W de la ciutat, al límit amb els d’Òdena i de Jorba, on hi ha l’antiga església romànica de Sant Jaume de la Roixel·la, que depèn de l’església de l’Espelt.
Rimbles
Veïnat
Veïnat del municipi de Dosrius (Maresme), situat a la vall de la riera de Rimbles, afluent, per l’esquerra, de la riera de Canyamars, que davalla del Montalt.
Colldelguix
Veïnat
Veïnat del municipi de Santa Margarida de Montbui (Anoia), al vessant NW de la tossa de Montbui.
Durban
Veïnat
Veïnat del municipi de Veciana (Anoia), a l’W del terme.
L’església, arruïnada, era dedicada a Sant Jaume Al s XIX formava un municipi amb la quadra de Balsareny de Segarra
les Casesnoves de Can Gras
Veïnat
Veïnat del municipi dels Hostalets de Pierola (Anoia), amb el nucli del qual és conurbat, a l’esquerra de la riera de Pierola.
Pins
Veïnat
Veïnat del municipi d’Argentona (Maresme), situat al N del terme, prop de la riera de Riudemeia.