Resultats de la cerca
Es mostren 13 resultats
Santa Fe de la Serra

L'església de Santa Fe
Josep Maria Viñolas Esteva (CC BY 2.0)
Veïnat
Veïnat del municipi de Medinyà, situat al NE del terme.
Hi ha una església dedicada a santa Fe
Ermedàs
Veïnat
Veïnat del municipi de Cornellà del Terri (Pla del’Estany), vora el rec de Sords.
les Codines
Veïnat
Veïnat del municipi de Rellinars (Vallès Occidental), a la dreta de la riera de Rellinars.
Colobrers
Veïnat
Veïnat del municipi de Castellar del Vallès (Vallès Occidental), al sud del poble, vora el torrent de Colobrers
, afluent, per l’esquerra, del Ripoll.
l’Arrabassada

Vista aèria de l’Arrabassada
© Fototeca.cat
Veïnat
Veïnat del municipi de Sant Cugat del Vallès (Vallès Occidental) situat al vessant septentrional de Collserola, vora el municipi de Barcelona.
Al primer terç del segle XX hi havia hagut un casino Hi passa la carretera de Barcelona a Sant Cugat del Vallès, anomenada carretera de l’Arrabassada
el Cerdà de la Garga
Masia
Veïnat
Masia i veïnat del municipi de Centelles, al pla de la Garga, damunt el sector septentrional del cingles de Bertí, anomenat el cingle del Cerdà
.
les Casetes de Ca n’Oliveró
Veïnat
Veïnat del municipi de Castellbisbal (Vallès Occidental), prop de la carretera de Martorell a Terrassa.
el Canyet
Veïnat
Veïnat del municipi de Castellbisbal (Vallès Occidental), a la dreta de la riera de Rubí.
les Boades
Veïnat
Veïnat de població disseminada del municipi de Rellinars (Vallès Occidental), situat a la capçalera de la riera de Rellinars.