Resultats de la cerca
Es mostren 19 resultats
el Sant Crist
Veïnat
Veïnat del municipi de Cabrils (Maresme), al voltant de l’església de Sant Cristòfol de Cabrils
.
Sant Andreu del Far

Església de Sant Andreu del Far a Dosrius (el Maresme)
© Fototeca.cat
Veïnat
Veïnat del municipi de Dosrius (Maresme), al N del terme, a la serra del Corredor, a la divisòria d’aigües entre el Maresme (hi neix la riera del Far, afluent de capçalera de la riera d’Argentona) i el Vallès Oriental (terme de Llinars del Vallès).
L’església parroquial Sant Andreu, que centra el poble juntament amb la masia de can Guinard, és del segle XVII El terme s’independitzà de Llinars el 1597 El castell del Far o de Llinars, 2,5 km a ponent, pertany ja al municipi de Llinars
Rimbles
Veïnat
Veïnat del municipi de Dosrius (Maresme), situat a la vall de la riera de Rimbles, afluent, per l’esquerra, de la riera de Canyamars, que davalla del Montalt.
Almussent
Veïnat
Veïnat del terme municipal de Sella (Marina Baixa), situat a la dreta del riu de Sella, aigua avall de la vila.
Almàssera
Veïnat
Veïnat del terme municipal de Polop (Marina Baixa) al vessant oriental de la serra d’Aitana.
Almafrà
Veïnat
Veïnat del terme municipal de Benidorm (Marina Baixa) situat 3 km al NE de la vila, vora la carretera de València a Alacant.
Pins
Veïnat
Veïnat del municipi d’Argentona (Maresme), situat al N del terme, prop de la riera de Riudemeia.
Mata
Veïnat
Antic veïnat i lloc del municipi de Mataró (Maresme), situat al vessant S de la serra de can Bruguera.
Hi ha les esglésies de Sant Martí de Mata, refeta al s XVI, i de Sant Miquel de Mata, restaurada al s XIV, que donà nom a l’antiga població Més prop del mar hi ha, aturonat, el castell de Mata , dit també castell d'Onofre Arnau o de Mataró Entre les masies destaca can Tries de Mata, amb una notable torre renaixentista
Can Pins
Veïnat
Veïnat del municipi d’Argentona (Maresme), vora la riera de Riudemeia.