Resultats de la cerca
Es mostren 12 resultats
Sant Roc
Caseria
Caseria del municipi de Vinaròs (Baix Maestrat), a la costa, al S de la ciutat.
Enroig
Caseria
Caseria del municipi de Xert (Baix Maestrat), situada a ponent del cap municipal, sobre la rambla de Cervera o riu Sec.
la Llevatera
Caseria
Caseria del municipi de Vinaròs (Baix Maestrat), al S de la ciutat, a la costa, vora la punta de la Llevatera
.
Almedíxer
Caseria
Caseria del municipi d’Alcalà de Xivert (Baix Maestrat), situada a la dreta de la rambla de les Coves, a l’extrem meridional del terme.
Casòs
Caseria
Caseria del municipi de Malpàs (Alta Ribagorça), prop de Montiberri, dominant la vall de la Noguera Ribagorçana en la seva confluència amb la vall del Viu.
Mas del Gras
Caseria
Caseria del municipi del Pont de Suert, dins l’antic terme de Viu de Llevata (Alta Ribagorça), a l’esquerra del riuet de Viu i vora la creu de Perves.
el Molí de l’Abat
Caseria
Caseria del municipi de la Pobla de Benifassà (Baix Maestrat), situada al límit amb el de Rossell.
la Teulera
Caseria
Caseria del municipi de la Salzedella (Baix Maestrat), a ponent de la vila, prop del límit amb el terme de les Coves de Vinromà (Plana Alta).
la Vall d’Àngel
Caseria
Caseria i antic lloc del municipi d’Alcalà de Xivert (Baix Maestrat), al NW de la vila, al límit amb el terme de les Coves de Vinromà (Plana Alta) i de la Salzedella (Baix Maestrat).
És situada a la capçalera de la vall d’Àngel , oberta entre les Talaies d’Alcalà i la serra de Murs, drenada per la rambla de la Vall d’Àngel , afluent, per la dreta, de la rambla de les Coves, dins el terme de les Coves de Vinromà Hom anomena serra de la Vall d’Àngel el sector més septentrional i més alt de la serralada de les Talaies d’Alcalà