Resultats de la cerca
Es mostren 5 resultats
Rojalons
Caseria
Caseria del municipi de Montblanc (Conca de Barberà), a l’E de Rojals, dalt de la serra que separa la vall de Lladrons de la de la Variella.
Riudabella

Granja de Riudabella, a Vimbodí
© Fototeca.cat
Caseria
Caseria situada a l’W del monestir de Poblet, al terme de Vimbodí (Conca de Barberà).
A la dreta del riu hi ha la Mata , gran alzinar que els monjos havien mantingut vora llur granja, una de les primeres donades a Poblet per Ramon Berenguer IV, esmentada ja el 1168 Fou explotada directament
les Moreres
Caseria
Caseria del municipi de Cornudella de Montsant (Priorat), a la vora del riuet d’Arbolí, al camí que des del coll d’Alforja va a Poboleda i a Escaladei.
les Masies
Caseria
Balneari
Caseria i estació balneària del municipi de l’Espluga de Francolí (Conca de Barberà), uns 2 km al S de la vila i pròxima al monestir de Poblet.
Les fonts ferruginoses manganoses font del Ferro originaren un nucli de masies que hostatjaven els pacients, convertides al s XIX, per Pere ATorres, en les actuals installacions hoteleres i balneàries
les Comes
Caseria
Caseria disseminada del municipi de Marçà (Priorat), situada al S del cap municipal.