Resultats de la cerca
Es mostren 54 resultats
Safra
Caseria
Caseria del municipi de Monòver (Vinalopó Mitjà), al SW de la ciutat.
Rojalons
Caseria
Caseria del municipi de Montblanc (Conca de Barberà), a l’E de Rojals, dalt de la serra que separa la vall de Lladrons de la de la Variella.
el Paredó
Caseria
Caseria del municipi del Pinós de Monòver (Vinalopó Mitjà), al NW de la vila.
Palomaret
Caseria
Partida
Partida i caseria del municipi de Petrer (Vinalopó Mitjà), al SE del terme.
Puça
Caseria
Partida
Caseria i partida del municipi de Petrer (Vinalopó Mitjà), al sector oriental del terme, al vessant meridional del Maigmó.
Santa Bàrbara
Caseria
Caseria del municipi de Petrer (Vinalopó Mitjà), al NW de la vila, a l’esquerra del Vinalopó.
balneari de les Salinetes
Balneari
Caseria
Antic balneari i caseria del municipi de Novelda (Vinalopó Mitjà), al N de la ciutat, al límit amb el terme d’Elda i de Petrer (una part de la caseria és en aquest darrer terme).
Les deus d’aigües minerals, clorurades, sulfatoses bicarbonatades, sorgeixen a 20°C L’establiment balneari fou inaugurat el 1858
la Rambleta
Caseria
Caseria del municipi de Monòver (Vinalopó Mitjà), a l’W de la vila, prop del límit amb el terme de Pinós.
Riudabella

Granja de Riudabella, a Vimbodí
© Fototeca.cat
Caseria
Caseria situada a l’W del monestir de Poblet, al terme de Vimbodí (Conca de Barberà).
A la dreta del riu hi ha la Mata , gran alzinar que els monjos havien mantingut vora llur granja, una de les primeres donades a Poblet per Ramon Berenguer IV, esmentada ja el 1168 Fou explotada directament
la Forna
Caseria
Caseria del municipi d’Asp (Vinalopó Mitjà), a l’W de la vila, a llevant de la serra de la Forna.
Paginació
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- Pàgina següent
- Última pàgina