Resultats de la cerca
Es mostren 23 resultats
Sant Sebastià
Església
Caseria
Església i caseria del municipi de Castellar de la Ribera (Solsonès), dins el terme de Clarà, prop de Pinell de Solsonès.
Sant Lleïr de la Vall d’Ora
Caseria
Església
Caseria, església i hotel (810 m alt.) del municipi de Navès (Solsonès), al N del terme, sota els cingles de Busa, a l’esquerra de l’aigua d’Ora, al centre d’una ampla vall que domina, al SE, l’església parroquial de la Móra i, al SW, la de la Selva.
els Quadrells

Vista general dels Quadrells
© CIC-Moià
Caseria
Caseria i antiga quadra del municipi de la Molsosa (Solsonès), vora el límit amb el terme de Calonge de Segarra (Anoia).
Comajuncosa
Caseria
Caseria del municipi de Llobera de Solsonès.
L’església és dedicada a sant Pere
Linya

El petit nucli de Linya
© Fototeca.cat
Caseria
Caseria (668 m alt.) del municipi de Navès (Solsonès), a la capçalera de la vall de Sant Grau, al S del terme.
L’església parroquial és dedicada a sant Andreu Fou possessió dels ducs de Cardona
Joval
Caseria
Caseria del municipi de Clariana de Cardener (Solsonès), a la dreta del Cardener, al sector N del terme.
De l’església parroquial de Sant Martí esmentada ja el 839 depèn l’església de Sant Just de Joval
el Cerrito
Caseria
Caseria (45 h diss [1960]) del municipi de Xelva (Serrans), 30 km al sud de la vila, prop de Villar de Tejas.
Mas del Pinar
Caseria
Caseria deshabitada del municipi de Calles (Serrans), que forma un petit enclavament dins el terme de Xelva, al sud del Túria.
Mas de Cervera
Caseria
Caseria deshabitada del municipi de Calles (Serrans), que forma un petit enclavament dins el terme de Xelva, al sud del Túria.
Mas de Aliaga
Caseria
Caseria del municipi de Xelva (Serrans), al nord de la vila, prop d’Ahillas.