Resultats de la cerca
Es mostren 51 resultats
el Tirijà
Caseria
Caseria del municipi de les Coves de Vinromà (Plana Alta), al vessant occidental de les Talaies d’Alcalà.
Sant Vicent
Santuari
Caseria
Hostal
Santuari, caseria i hostal del municipi de Borriol (Plana Alta), al NE de la vila, a la dreta del riu Sec de Borriol, vora la carretera de Castelló de la Plana a Sant Mateu del Maestrat.
S'hi conserva un milliari romà Darrere l’església hi ha la pedra on la tradició diu que predicà Vicent Ferrer, amb una inscripció
Santa Quitèria
Ermita
Caseria
Ermita i caseria del municipi d’Almassora (Plana Alta), a l’esquerra del Millars, aigua amunt de la vila, on hi ha el pont de Santa Quitèria, a la carretera de Barcelona a València.
Durant la guerra del Francès serví d’hospital de sang
la Presa
Caseria
Caseria del municipi de Manises (Horta del Sud), vora la presa del Túria que subministra aigua a la ciutat de València, a la dreta del riu.
la Pelejaneta
Caseria
Caseria del municipi de la Vall d’Alba (Plana Alta), al NW del terme, prop del mas de la Pelejana i a l’E de la rambla de la Viuda.
el Parral
Caseria
Caseria del municipi de la Serra d’en Galceran (Plana Alta), situat al NW de la vila.
l’Orba
Caseria
Partida
Caseria i partida del municipi d’Alfafar (Horta del Sud), al límit amb els de Benetússer i de Massanassa.
les Mosqueres
Caseria
Caseria del municipi de la Serra d’en Galceran (Plana Alta), 4 km al sud de la vila.
la Mosquera
Caseria
Antic poble
Caseria i antic poble del municipi de les Coves de Vinromà (Plana Alta), al sector septentrional del terme, formada pels llogarets de Sant Josep i la Mosquera Baixa.
Paginació
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- Pàgina següent
- Última pàgina