Resultats de la cerca
Es mostren 11 resultats
Giraba
Caseria
Caseria del municipi de Lludient (Alt Millars), a la dreta del riu de Vilamalefa, aigua amunt de la vila.
Cedraman
Caseria
Caseria del municipi del Castell de Vinamalefa (Alt Millars), al límit amb el de Vilafermosa.
Prop seu hi ha la resclosa del pantà de Cedraman
el Carbó
Caseria
Caseria de Vilafermosa (Alt Millars) formada per diversos masos vora el límit amb la província de Terol, a l’extrem septentrional del terme i a 10 km de la població.
Los Cantos
Caseria
Caseria a l’W del terme de Pobla d’Arenós (Alt Millars), a la marge dreta del riu Millars.
Llano de la Cañada
Caseria
Caseria del municipi de Vilafermosa (Alt Millars), situada a 4 km al S del nucli urbà.
la Riera
Caseria
Caseria del municipi de Vilafermosa (Alt Millars), situada a 2 km al SE del poble, a l’esquerra del riu Vilafermosa.
Los Calpes
Caseria
Caseria del municipi de la Pobla d’Arenós (Alt Millars), al sud del poble.
Bibioj
Caseria
Caseria del municipi de Vilafermosa (Alt Millars), al vessant occidental de Penyagolosa.
Sant Marçal
Capella
Caseria
Caseria, masia i capella del municipi de Prats de Lluçanès (Lluçanès), situada al NE de la vila, a la vall de Santa Creu de Joglars.
Existia ja el 1176, sota el domini dels senyors de Lluçà La capella actual fou refeta per Climent Marçal el 1746
Santa Llúcia de Sobremunt
Caseria
Caseria del municipi de Sobremunt (Lluçanès), de caràcter disseminat, al NE del terme.
Fou bastida el 1407, sota l’advocació de santa Llúcia i santa Quitèria, i refeta el 1720 És molt popular a la comarca Ha estat anomenada erròniament Santa Llúcia del Quer per confusió amb la capella homònima de Prats de Lluçanès