Resultats de la cerca
Es mostren 4 resultats
la Vall d’Àngel
Caseria
Caseria i antic lloc del municipi d’Alcalà de Xivert (Baix Maestrat), al NW de la vila, al límit amb el terme de les Coves de Vinromà (Plana Alta) i de la Salzedella (Baix Maestrat).
És situada a la capçalera de la vall d’Àngel , oberta entre les Talaies d’Alcalà i la serra de Murs, drenada per la rambla de la Vall d’Àngel , afluent, per la dreta, de la rambla de les Coves, dins el terme de les Coves de Vinromà Hom anomena serra de la Vall d’Àngel el sector més septentrional i més alt de la serralada de les Talaies d’Alcalà
les Vilaltes
Caseria
Caseria del municipi de la Llacuna (Anoia), al N de la vila, al peu de la serralada que separa les valls de la Llacuna i de Miralles.
La seva església és dedicada a sant Antoni
les Vilates
Caseria
Caseria del municipi de la Llacuna (Anoia), al NE de la vila, sota la plana de l’Apotecari, al peu de la serralada que separa les valls de la Llacuna i de Miralles.
Prop seu hi ha la capella de Sant Antoni Abat del Pla, o sant Antoni de les Vilates, construïda al segle XVI
Vallençana
Caseria
Caseria i antiga quadra del municipi de Montcada i Reixac (Vallès Occidental), a la vall de la riera de Vallençana (afluent, per l’esquerra, del Besòs), que davalla de la Serralada de Marina (que la carretera de Badalona a Montcada travessa pel coll de Vallençana).