Resultats de la cerca
Es mostren 2 resultats
Santa Maria de Vilanova
Església
Església del municipi de l’Esquirol (Osona), al sector NW de Sant Martí Sescorts, passat el mas de les Coromines i prop del de la Foradada.
D’estil renaixentista, però amb reminiscències gòtiques, fou reconstruïda al segle XVI i ampliada el 1909, amb una capella del Santíssim Al seu costat hi hagué la rectoria de Sant Martí Sescorts, edificada l’any 1670 i incendiada el 1936 Tot i que l’església de Vilanova o de les Escales depengué sempre de Sant Martí, fou pràcticament el centre de la parròquia entre el segle XVII i l’any 1936, pel fet que els seus rectors hi residien a prop i hi celebraven normalment els cultes
el Solano
Església
Església (Sant Sadurní) i despoblat de l’antic municipi de Merli, dins el terme de Vacamorta (actualment depèn del municipi aragonès de Foradada de Toscar, Baixa Ribagorça).